14 Şubat 2012 Salı

İlk yazı

Her yeni şeye başladığım gibi yine pek hevesliyim.. Daha önce de blog denemelerim oldu ama şimdi daha farklı=) Her yeni albümüne bu sefer diğerlerinden çok farklı bir çalışma oldu, hepsi bebeğim ama bu başka diyen popstarlar gibi hissediyorum=) Daha doğrusu şöyle söyleyeyim, daha önce çok farklı konularda 4-5 blog açıp sonra hepsiyle uğraşmak zor geldiği için toptan bıraktım.. Şimdi de diyorum ki hepsini tek blogda toplayayım, bakalım ne kadar uzun soluklu olacak..

Öncelikle kendimden bahsedeyim, üniversitede radyo,tv ve sinema eğitimi aldım, sonrasında serseri mayın gibi şuursuzca kişiliğimle uzaktan yakında ilgisi olmayan çeşitli işlerde çalıştıktan sonra kendimi ait olduğum yerde radyoda buldum.. Haberlerdi, programlardı derken yok dedim, böyle sabah 6 akşam 6, haftasonu tatil yok, bayramda çalış, yazın 1 hafta tatil için ağla, bana göre değil dedim.. Tam da ben bunları söylerken kader benim için özel bir lisede radyo tv öğretmenliği kadrosunda yer ayırtmış meğersem.. Neyse öyle böyle derken 3 yıl geçti, bu araya bir de yüksek lisans sıkıştırdım, hala devam etmekte, bakalım nolucak..

Bloguma gelince sinema haberleri ve kendi naçizane yorum ve fikirlerime, ayrıca sevdiğim filmlerden kısa kısa sahnelere yer vereceğim. Radyoya gelince çok özledim, mutlaka bir gün yeniden güzel bir şeyler yapmak istiyorum, ama o olana kadar ben de blogumda madem sinema yazıları ve haberlerine yer vereceğim, o halde neden minik bir de radyo yayınım olmasın ki dedim. Hoş henüz teknik olarak nasıl yapacağımı bilmiyorum ama bakalım çözerim elbet=) Velhasıl diyorum ki sinema şarkısız olmaz, arada güzel soundtrackler seçer, onları da anons ederim, mutlu olurum=)

Şimdilik böyle..
Sevgiler=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder